דלג לתוכן העמוד

Text Resize

-A A +A
21.06.2018

מוקד טלפוני

תשובה למוקד טלפוני
בעקבות בקשת חופש מידע בנגע לשירותי המוקד הטלפוני המופעלים על ידי הקופה, בין אם במוקד השירות הטלפוני הכללי או של מרכזים ו/או מרפאות ייעודיים המופעלים על ידי בית החולים נבקש לקבל את המידע והנתונים הבאים:
החל מיום 1.1.2014 ואילך ועד למועד מתן התשובה לבקשה נבקש לקבל את פירוט זמני ההמתנה במוקדי השירות הטלפוניים בהתאם לחתכים הבאים:
פירוט עץ התפריטים וערוצי השירות והשפות הקיימים במערכת המוקד הטלפוני הכללי ובמוקדים הטלפוניים הפרטניים (למשל: מוקד אחיות, זימון וביטול תורים, הצטרפות למסלולים שונים, מחלקות שונות וכו')
פירוט זמני ההמתנה הממוצעים וזמן ההמתנה הארוך ביותר שנרשמו במערכת לכל חודש קלנדרי בטווח התאריכים המבוקש. זאת גם בהתייחס לכל ערוץ שירות בנפרד כפי שהוא בעץ התפריטים הקיים במערכת ובכל שפה ושפה בנפרד.
תשובת בית החולים: אין לנו נתונים בחודש ספטמבר התחלנו להפעיל מוקד זימון תורים כפיילוט ולפי מידת ההצלחה נרחיב אותו בענפים נוספים בבית החולים.

הנצפים ביותר במאגר